0سبد خرید
02166680105با ما تماس بگیرید:
پروفیل سپری چیست

پروفیل سپری چیست ؟ پروفیل سپری به عنوان یکی از محصولات فولادی شناخته می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد پروفیل سپری با ما همراه باشید.

پروفیل های سپری با نام پروفیل T نیز شناخته می شود. دلیل نامگذاری آن شکل ظاهری این پروفیل بوده که به شکل حرف تی زبان انگلیسی است. این محصول را در می توانید در صنایع مختلفی استفاده کرده و جزء تجهیزات با کیفیت و پرکاربرد در صنعت محسوب می شود.

آهنیست مجموعه برتر در فروش میلگرد، تیرآهن، پروفیل، قوطی و انواع ورق بوده و محصولات خود را با توجه به قیمت روز آهن آلات و با نازل ترین قیمت ارسال می نماید. جهت اطلاع و استعلام قیمت محصول مد نظر خود با شرکت آهنیست در ارتباط باشید.

 طراحی و ساخت پروفیل سپری

پروفیل سپری به روش نورد گرم تهیه می شود و فولادی پس از ذوب در مقاطع طولی قرار گرفته و در کوره هایی با حرارت بالا ریخته می شود. پس از رسیدن شمش های فولادی به حرارت مطلوب، از قفسه های نورد عبور داده شده و به نوبت سطح مقطع پروفیل ها کاهش و افزایش طول می یابد.

برای اطلاع از قیمت روز پروفیل به آهنیست مراجعه کنید

ابعاد استاندارد پروفیل سپری

پروفیل سپری وزن استانداردی داشته و با توجه به سایز سپری آهنی، وزن هر شاخه در نظر گرفته می شود. سایز سپری آهنی ۲ حدود ۵ کیلوگرم بوده و سایز سپری آهنی 12 در حدود ۹۸ کیلوگرم است. می‌ توانید در بازه در نظر گرفته شده خریداری نمایید.

در صورتی که قصد خرید انواع آهن آلات، انواع تیرآهن، میلگرد ها، قوطی و پروفیل در ابعاد اندازه های مختلف را دارید، می توانید به سایت آهنیست مراجعه کرده و محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

برای اطلاع از قیمت روز تیرآهن به آهنیست مراجعه کنید

 پروفیل های غیر فولادی سپری

پروفیل های سپری جز پروفیل‌های فولادی بوده که انواع مختلفی دارد. می توانیم به انواع پروفیل آهنی، پروفیل مسی، پروفیل آلومینیومی، پروفیل برنج و پروفیل استیل اشاره نماییم. پروفیل مقاطع فولادی بیشترین کاربرد را در بین پروفیل های تولید شده دارد.

پروفیل قوطی سپری

پروفیل ۵۰۷ کلاهی یا به عبارت دیگر قوطی سپری از جمله محصولات تولید شده از فولاد بوده که در پروفیل های مربعی ساخته می شود. دو گوشه آن کمی امتداد پیدا کرده و می توانید در ساخت درب و پنجره استفاده نمایید. این محصول کاربرد های دیگری نیز داشته که می توانیم به ساخت مهار کننده، اسکلت گلخانه ها، ساخت خرپا، نورگیر ساختمان، صنایع سدسازی و غیره اشاره نماییم.

یکی از موارد حائز اهمیت در خرید پروفیل، قیمت آن بوده که هر چقدر ضخامت و وزن آن افزایش یابد، قیمت آن نیز افزایش می یابد. پس می توانید با توجه به قیمت فلزات و آهن آلات روز و نوسانات ارز، پروفیل سپری مناسبی را خریداری نمایید. یکی از مجموعه های معتبر در زمینه فروش آهن آلات، مجموعه آهنیست بوده که محصولات خود را با کیفیت بالایی برای کاربران ارسال می نماید.

برای اطلاع از قیمت روز میلگرد به آهنیست مراجعه کنید

 کارخانه های تولید کننده پروفیل سپری در ایران

امروزه به جای ورود مواد اولیه از خارج از کشور، پروفیل ها از مواد اولیه داخلی تولید می شود. از کارخانه های برتر تولید پروفیل در ایران می توانیم به شرکت جهان پروفیل پارس تهران، شرکت نورد لوله یاران تهران، شرکت پروفیل کیان پرشیا، کارخانه لوله و پروفیل آپادانا اصفهان، شرکت صدرا پروفیل تهران، شرکت لوله و پروفیل صابری تهران و شرکت پروفیل نیکان اصفهان اشاره نماییم.

ابعاد پروفیل سپری

وزن پروفیل سپری با توجه به ضخامت های آن تعیین می شود که پیشتر در مورد ضخامت های انواع پروفیل صحبت کردیم. طول استاندارد پروفیل سپری حدود ۶ الی ۱۲ متر بوده که بر حسب نوع مصرف آن برای مشتریان در نظر گرفته می شود. هر چقدر طول پروفیل افزایش یابد، وزن آن نیز افزایش خواهد یافت.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد پروفیل سپری بود. در این بحث به معرفی این محصول طراحی ابعاد و پروفیل های قوطی سپری اشاره کردیم. می توانید با توجه به بررسی موارد اشاره شده اقدام به خرید پروفیل های مناسب برای فعالیت های خود را داشته باشید.

سپری ها از شکل ظاهری و سطح مقطع به سه گروه تقسیم می شود. می توانیم به سپری با اضلاع متساوی که عرض و ارتفاع با هم برابری دارد اشاره نماییم. نوع دوم سپری هایی با اضلاع نامتساوی بوده که ارتفاع آن بیشتر از عرض آن است. نوع سوم سپری هایی با ارتفاع زیاد است که با توجه به نظریه مهندس ساز مورد استفاده قرار می گیرد.