0سبد خرید
02166680105با ما تماس بگیرید:
10 کارخانه تولید تیرآهن

امروز قصد داریم به بررسی 10 کارخانه تولید تیرآهن در کشور بپردازیم. اگر قصد خرید تیرآهن دارید، برای بررسی بهترین کارخانه های تولید تیرآهن با ما همراه باشید.

10 کارخانه تولید تیرآهن

کارخانه فولاد اصفهان

یکی از کارخانه های فولاد مرکز ایران در استان اصفهان طراحی شده که سالانه بیش از ۸ میلیون تن تجهیزات فولادی و صنعتی تولید می کند. تولید کارخانه ذوب آهن اصفهان بر اساس استاندارد های جهانی بوده و انواع تیرآهن های بال پهن موازی، بال نیم پهن موازی و تیرآهن بال باریک شیبدار تولید می کند. همچنین می توانیم به تیرآهن بال پهن موازی با وزن متوسط و سبک اشاره نماییم.

همچنین می توانید برای اطلاع از قیمت روز تیرآهن با آهنیست همراه باشید.

کارخانه تیرآهن اهواز

کارخانه تیرآهن اهواز با نام گروه ملی صنعتی فولاد ایران شناخته می‌شود که جز 10 کارخانه تولید تیرآهن بوده در سال ۱۳۴۲ در شهر اهواز تاسیس شد. این مجموعه سالانه ۱ یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن تجهیزات فولادی و ۴۳۰ هزار تن شمش فولادی تولید می نماید و یکی از قطب های مهم صادرات محصولات فولادی محسوب می شود. در این کارخانه بیش از ۱۸ نوع محصول فولادی تولید می شود که می توانیم به انواع قطعه سازی، میلگرد پیراهن، لوله بی درز و غیره اشاره نماییم.

اگر قصد خرید تیرآهن بال نیم پهن موازی و تیرآهن بال پهن موازی نیمه سبک را دارید، می توانیم از مجموعه آهنیست خریداری نمایید.

شرکت فولاد خوزستان

شرکت فولاد خوزستان به عنوان دومین رتبه تولید فولاد کشور پس از اصفهان بوده و بزرگ ترین تولید کننده فولاد خام کشور محسوب می شود. این مجموعه محصولات خود را بصورت شمش های فولادی تولید کرده و در نزدیکی شهر اهواز ساخته شده است. فولاد خوزسان در سال ۱۳۶۸ افتتاح شده و برای خرید شمش بلوم و تیراهن فولادی مانند تیرآهن ۱۴ و تیرآهن ۱۶ می توانید از این مجموعه خریداری نمایید.

شرکت فولادی نورد آریان

شرکت نورد آریان فولاد برای اولین ‌بار در سال ۱۳۸۵ استان قزوین تاسیس شد و توانست به یکی از قطب های فعال تولید فولاد مرکز کشور تبدیل شود. فولاد های مورد استفاده استان تهران از طریق این شرکت تامین می شود و به دلیل کاهش هزینه های حمل و نقل از مزیت بسیار بالایی برخوردار است. این مجموعه تولید کننده انواع میلگرد صنعتی، ریل، انواع نبشی و ناودانی همچنین تیرآهن های بال پهن، بال نیم پهن موازی با استاندارد های جهانی است.

مجموعه فولاد البرز ایرانیان

یکی از 10 کارخانه تولید تیرآهن شناخته شده تولید میلگرد فولادی، شرکت فولاد البرز ایرانیان بوده که در سال نزدیک دو تن تولید دارد. همچنین در این کارخانه تیرآهن بال نیمچه نیز تولید می ‌شود. شرکت فولاد البرز ایرانیان با نام فایکو شناخته شده و در استان مازندران تاسیس شده است. در این مجموعه نبشی بال مساوی و بال نامساوی، ناودانی با استاندارد جهانی، تیرآهن در سایز های ۱۴ الی ۲۴، میلگرد صنعتی و ساختمانی با قطر ۸ الی ۳۲ میلیمتر تولید می شود.

فولاد ناب تبریز

یکی از قطب های تولید فولاد در شمال غرب کشور، فولاد ناب تبریز بوده که در سال ۱۳۸۳ افتتاح شد. این مجموعه در ۳۵ کیلومتری غرب تبریز ساخته شده و توانست قطعه های فولادی با استاندارد بالا را تولید نماید. در مجموعه فولاد ناب تبریز انواع فولاد نبشی و ناودانی، انواع تیرآهن های سبک، تیرآهن نیمه سبک و تیرآهن سنگین اروپایی تولید می ‌شود همچنین می توانید تیرآهن در سایز ۱۴ الی ۱۸ را خریداری نمایید.

فولاد صنعت بناب

شهر بناب تبدیل به یکی از مجتمع های صنعتی تولید فولاد شده است و محصولات خود را برای داخل کشور و صادراتی تولید می کند. این مجموعه یکی از 10 کارخانه تولید تیرآهن است. جهت خرید انواع میلگرد و تیرآهن های بال نیم پهن موازی و نیمه سبک می‌ توانید به این مجتمع مراجعه نمایید. در نظر داشته باشید محصولات تمام کارخانجات صنعتی را می ‌توانید از مجموعه آهنیست خریداری نمایید.

پروفیل صنعت ماهان

کارخانه پروفیل ماهان در جاده خاوران شهر تهران تاسیس شده و  محبوب ترین و بزرگترین کارخانجات تولید فولاد محسوب می‌ شود که می ‌توان برای خرید نبشی ۶، درجه دو، ناودانی ۱۰، انواع تیرآهن ناودانی و نبشی نرمال به این مجموعه مراجعه نمایید.

کارخانه جهان فولاد غرب

کارخانه جهان فولاد غرب در ۳۵ کیلومتری کرمانشاه در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده است. این کارخانه ظرفیت ۳۰۰ هزار تن تولید فولاد را دارا بوده و محصولات خود را در قالب میلگرد آجدار، ناودانی ۴۰۰ میلی متر، تیرآهن پهن، تیرآهن نیمه پهن برای پروژه های عمرانی و کارگاه های آهنگری تولید می نماید.

مجتمع فولاد غرب

مجتمع جهانی فولاد غرب توانست پس از سال ها تلاش در سال ۱۳۸۷ به بهره برداری برسد و جزء 10 کارخانه تولید تیرآهن در ایران است. این مجموعه توانایی تولید تیرآهن فولادی نبشی و ناودانی را داشته و سالانه ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار تن فولاد را بر عهده دارد. جهت خرید تمامی محصولات فولادی بررسی شده می توانید به سایت آهنیست مراجعه نمایید.