0سبد خرید
02166680105با ما تماس بگیرید:
10 کارخانه تولید میلگرد

می‌توان گفت که در کشور ما صنعت فولاد پیشرفت بسیار زیادی داشته و در حال‌ حاضر تولید کنندگان متعددی در سطح کشور در این حوزه به فعالیت می‌پردازند. برخی تولیدکنندگان تا حدی محصولات با کیفیت را به تولید رسانده که آن‌ها را جزو تولیدکنندگان برتر فولاد در جهان دانست. خوشبختانه کشور ما از نظر تولید میلگرد، نبشی، تیرآهن و... به خود کفایی رسیده است. ما در ادامه قصد داریم تا ۱۰ کارخانه تولید میلگرد را به شما معرفی کنیم.

اطلاع از قیمت روز تیرآهن در آهنیست.

معرفی بهترین کارخانه تولید میلگرد در کشور

 بهترین کارخانه‌های تولید میلگرد در کشور عبارت‌اند از:

 کارخانه میلگرد ظفر بناب

 کارخانه ظفر بناب کارخانه‌ای فولادی بود که از سال 1386 در شمال غرب ایران به احداث رسیده و در حال حاضر نیز در حوزه تولید تیرآهن، نبشی، ناودانی و میلگرد به فعالیت می ‌پردازد. میلگرد بناب بر اساس استاندارد اروپا، آمریکا و استانداردهای ملی در ۲ گرید a2 و a3 در اندازه‌های ۸ الی ۳۲ میلی‌متر به تولید می‌رسد. قیمت میلگرد بناب به دلیل وزن پایینی که دارد، نسبت ‌به میلگرد دیگر تولید کنندگان بسیار ارزان‌تر است.

 کارخانه میلگرد ذوب ‌آهن اصفهان

 کارخانه میلگرد ذوب آهن اصفهان اولین و برترین کارخانه تولید میلگرد و دیگر مقاطع فولادی بود که از سال 1350 در استان اصفهان فعالیت می‌کنند. مجتمع ذوب ‌آهن یک برند برجسته در تولید مقاطع فولادی در کشور بود که محصولات آن در سطح کیفی بسیار بالایی قرار دارد. میلگرد اصفهان به شکل آجدار یا ساده در ۲ گرید و اندازه ۸ تا حداکثر ۳۲ به بازار وارد می‌ شود.

 قیمت میلگرد اصفهان از بالاترین قیمت‌های بازار بوده اما شما باید حتماً جهت تشخیص اصالت میلگرد، اطلاعات کافی را دراین‌ باره داشته باشید.

کارخانه میلگرد صبا فولاد زاگرس

 کارخانه میلگرد صبا فولاد زاگرس یکی از کارخانه‌های میل‌گرد بسیار جدید بوده که از سال 1393 در استان چهارمحال  بختیاری به تأسیس رسیده است. امروزه میلگرد آجدار، نبشی و ناودانی از جمله محصولات برجسته این کارخانه به حساب می‌آیند. لازم است بدانید که قیمت میل‌گرد صبا فولاد زاگرس در طی یک‌ سال اخیر حدود ۶.۸۵۰ تومان افزایش پیدا کرده ‌است. فراموش نکنید که روی میلگرد زاگرس حتماً باید حروف اختصاری SFZ حک شده باشدز

 کارخانه میلگرد میانه

از جمله دیگر كارخانه هاي تولید میلگرد در ایران می‌توان به کارخانه میلگرد میانه اشاره کرد که فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده‌ است. این کارخانه جزو برترین تولید کنندگان میلگرد ساده در سطح کشور بوده و این محصولات در گرید های مختلف با اندازه‌های ۸ الی ۳۲ میلی‌متری به تولید می‌رساند.

 درحقیقت تمامی استانداردهای ملی در محصولات این کارخانه رعایت می‌شود اگر قصد دارید تا به شکل مستقیم از این کارخانه خرید کنید باید بدانید که کارخانه میانه سفارش زیر ۱۵ تن را نمی‌پذیرد. قیمت روز میلگرد میانه طی چند سال اخیر به‌ طور تقریبی حدود ۲ برابر افزایش پیدا کرده‌است. 

 کارخانه فولاد خراسان

اگر در زمینه ساخت ‌و ساز فعال بوده و در شمال شرق کشور هستید، می ‌توانید برای خرید میلگرد کارخانه فولاد خراسان را که جزو معروف‌ترین و تولیدکنندگان میل‌گرد است، انتخاب کنید. این کارخانه نیز در سال 1381 در شمال غرب شهرستان نیشابور راه‌اندازی شده ‌است. کارخانه فولاد خراسان یا همان میلگرد نیشابور، میلگردهای آجر و ساده را در اندازه های متنوع به تولید می‌رساند.

 مشخصات این محصولات این است  استاندارد ملی ۳۱۳۲ پیروی می‌کنند.

 کارخانه میلگرد راد همدان

 کارخانه میلگرد راد همدان در سال 2395 به ‌جهت تولید مقاطع فولادی به تأسیس رسید. این کارخانه میلگرد را در اندازه‌های ۸ تا حداکثر ۳۲ میل دیمتری براساس استانداردهای کشور تولید می‌کند.

 کارخانه سرمد ابرکوه

 کارخانه میلگرد سرمد ابرکوه یکی از تأمین‌ کنندگان میلگرد بخش مرکزی ایران به حساب می‌آید که محصولات تولیدی خود را با گرید A3 به بازار عرضه می‌کند.

کارخانه آناهیتا

فولاد آناهیتا گیلان جزو برجسته‌ترین تولیدکنندگان میلگرد در این قسمت شمالی کشور است. انواع میل‌گردهای آجدار و ساده در اندازه های  ها و استانداردهای مختلفی در این کارخانه به تولید می‌رسند.

 کارخانه میلگرد شاهین بناب

 کارخانه شاهین بناب از سال 1383 به تولید میلگرد می‌ پردازد. میلگرد آجدار شاهین در دو گرید در اندازه ۸ الی ۳۲ میلی‌متر تولید می‌شود.

 کارخانه میلگرد سیادن ابهر

 میل‌گرد سایدن ابهر نیز از سال 1385 به تولید مقاطع فولادی می ‌پردازد. این کارخانه میل‌گردهای خود را در اندازه‌های ۸ تا ۲۸ میلی متر به بازار عرضه می‌کند.