0سبد خرید
02166680105با ما تماس بگیرید:
سبد میلگرد مخلوط

در میان مقاطع فولادی مختلف میلگرد یکی از پرکاربردترین مدل هاست که در ساختمان‌ سازی و صنایع مختلف استفاده می‌شود. شما باید در زمان خرید این محصول اطلاعات کافی را درمورد برند تولید کننده و ویژگی‌ های آن داشته باشید.

اکثر افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند به ‌منظور این‌ که هزینه‌های خود را کاهش دهند، این مقاطع را به‌ صورت شاخه‌ای، بسته‌ای و یا سبدی تهیه می کنند. این شاخه‌ها در بندیل ها به شکل مخلوط هستند به ‌همین خاطر نیز از نظر اقتصادی مقرون ‌به ‌صرفه خواهند بود. در سبد میلگرد مخلوط سایزهای گوناگون میلگرد کلاف آجدار و ساده موجود می‌باشد.

جنس محصولات معمولاً از فولاد بوده و در داخل آن نیز از بتن استفاده‌ شده است تا بتوان از این طریق مقاومت کششی آن‌ها را افزایش داد. میلگرد های موجود در سبد در صنایع گوناگونی استفاده می‌شوند و مشخصات فنی آن ‌ها در یک برگه مخصوص درج شده ‌است.

قیمت سبد میلگرد مخلوط

به ‌طور کلی قیمت یکی از فاکتورهای مهم است. در واقع برای خرید چنین مقطع فولادی باید حتماً جهت استعلام قیمت روز میلگرد اقدام کرد. محاسبه قیمت سبد میلگرد به عوامل گوناگونی وابسته خواهد بود. طول، عرض و اندازه جزو مهم‌ترین عامل‌های تعیین ‌کننده در قیمت نهایی میلگرد ها هستند.

به ‌منظور محاسبه قیمت در ابتدا باید از شرکت تولید کننده مراکز فروش اطلاعاتی را بدست بیاورید. چرا که تعیین نرخ مقاطع فولادی مانند قیمت میلگرد در وهله اول به کارخانه‌ های تولید کننده بستگی خواهد داشت.

پس ‌از آن وزن سبد میلگرد مخلوط و نوع آن در محاسبه قیمت نهایی محصول مؤثر است. همچنین نرخ میلگرد های مختلف آجدار و ساده و کلاف نظر گرفته می شود.

کارخانه‌ های عرضه‌ کننده سبد میلگرد مخلوط

انواع میلگرد در گرید های مختلف به تولید می‌رسند. هر کارخانه‌ای که در زمینه تولید مقاطع فولادی فعالیت می‌کند، معمولاً محصولات خود را در بورس کالا و عرضه می کند.

بزرگ‌ ترین کارخانه تولید میلگرد در ایران یعنی ذوب‌ آهن اصفهان انواع میلگرد ها را در استانداردهای ملی تولید می‌کنند.
قیمت میلگرد ذوب آهن در بورس براساس نوسانات به بازار معین خواهد شد.

مجتمع فولاد کویر کاشان نیز دو خط نور برای میلگرد آجدار و ساده در نظر گرفته است. تولیدی دیگری که محصولات خود را با نام تجاری نیشابور به بازار عرضه انواع میلگرد ها را با استانداردهای ملی به بازار عرضه خواهد کرد.

کارخانه‌هایی که که در این زمینه به فعالیت می‌پردازند شامل کارخانه فولاد آذربایجان، مجتمع فولاد و فولاد زاگرس هستند.

img src="/images/کارخانه_های_عرضه_کننده_سبد_میلگرد_مخلوط.jpg" alt="کارخانه های عرضه کننده سبد" width="700" height="311" /></p> <h2>نکات مهمی که برا" خرید سبد میلگرد مخلوط باید بدانید!

 حال که به ‌طور کامل با سبد میلگرد مخلوط و نحوه خرید آن آشنا شدید، حتماً لازم است تا به نکاتی توجه کنید. آگاهی از این نکات سبب شده تا شما محصولاتی را تهیه کنید که به آن نیاز کامل دارید.

 مهم‌ترین نکات برای خرید سبد میلگرد مخلوط عبارت‌اند از:

  • حتماً قبل ‌از خرید برگه شناسایی برند تولید کننده  را دریافت کنید زیرا این شناسه دارای میلگرد هایی است  که در برگه موجود بوده و  نام ‌برده شده‌ اند.
  • اگر به میلگرد هایی احتیاج دارید که سایز آن‌ها با سبد مخلوط تفاوت دارد، حتماً به تولید کنندگان این موضوع را اطلاع بدهید. آن ‌ها می‌ توانند سایز های  موردنظر شما را در سبد بگذارند.
  • توجه داشته باشید که در سبد میلگرد مخلوط شما باید میلگرد های  سالم موجود باشند. زیرا این محصول در تمام قسمت‌ های ساختمان کاربردی بوده و در صورت عدم وجود آن با مشکلاتی روبرو خواهید شد.

همچنین در آهنیست بررسی کنید: قیمت میلگرد آجدار

حتماً پیش ‌از خرید آنلاین از سایت ها  از اعتبار آن ها  اطمینان حاصل کنید. در این ‌صورت با خیال راحت می ‌توانید هر نوع میلگردی را که مد نظر دارید، خریداری کنید.

سخن پایانی

 ما در این مطلب به‌ طور کامل در مورد سبد میلگرد مخلوط توضیحاتی را ارائه دادیم. توجه داشته باشید که قبل‌ از خرید حتماً تمامی نکات ذکر شده را مطالعه کرده و به آن‌ها توجه کنید.

در غیر این صورت ممکن است بعد از خرید با چالش‌ هایی روبرو شوید. اگر به هر دلیلی نمی‌توانید به شکل حضوری برای خرید اقدام کنید، می‌توانید به سایت به سایت آهنیست مراجعه کرده و اطلاعات لازم را برای خرید سبد میلگرد مخلوط به دست بیاورید.

شما می‌توانید برای استعلام قیمت ناودانی، تیرآهن، قیمت نبشی و.. نیز به سایت ما مراجعه کنید.