0سبد خرید
02166680105با ما تماس بگیرید:
توری حصاری

توری حصاری جزو مهم‌ترین و کاربردی‌ترین محصولاتی است که می‌توان جهت حفاظت از محل زندگی و یا مکانی خاص از آن استفاده نمود. ما در ادامه از این مطلب آهنیست قصد داریم به‌ طور کامل در مورد این محصول صحبت کنیم.

از زمان‌های بسیار قدیم تا به امروز، مهم‌ترین هدف بشر از ساخت محصولات مختلف و ایجاد امنیت و حفاظت از فضاهای گوناگون است. بشر از آن زمان تا به امروز توانسته محصولات گوناگونی را به این را به این منظور بسازد.

خرید و قیمت توری حصاری

 توری های حصاری را می‌توان با نام‌ هایی همانند حصار و فنس توری نیز شناخت. این محصولات جهت حفاظت از مکان ‌های مختلف همانند باغ‌ها، زمین کشاورزی و تعیین مرز استفاده می شوند.

درواقع حصار های  قدیمی مقاومت چندان بالایی نداشتند و استفاده از آن‌ها کمکی  به ایجاد امنیت نمی‌کرد. اما در حال‌ حاضر توری حصاری که از ورق گالوانیزه به تولید می‌رسد، دارای مقاومت و ماندگاری خارق‌العاده‌ای است.

جایگزین کردن توری ها قدیمی و بی کیفیت با نمونه‌های جدید سبب شده تا خریداران توجه بیشتری به این محصول داشته باشند. علاوه بر فنس ها، محصولات دیگری که از آهن تولید می شوند، برای  در پروژه‌های عمرانی  مهم هستند که ازجمله آن‌ها می‌توان به تیرآهن، نبشی، میلگرد و... اشاره کرد.

 قیمت محصولات فولادی به عوامل مختلفی وابسته بوده و به ‌صورت روزانه در نوسان قرار دارد. بنابراین شما بایستی برای استعلام قیمت میلگرد و قیمت روز تیرآهن، قیمت نبشی و... به یک سایت معتبر مراجعه کنید. وب‌ سایت ما می‌تواند شما را به‌ صورت دقیق از تمام از قیمت آهن آلات مطلع سازد.

توری حصاری شامل چه انواعی است؟

 توری های حصاری طبق نوع متریالی که در آن‌ها استفاده می‌شود، در دسته ‌بندی‌های گوناگونی قرار می‌گیرند. از جمله مهم‌ترین متریالی که برای ساخت فنس استفاده می‌گردد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مفتول سیاه

مفتول گالوانیزه 

روکش PVC

مفتول هایی که برای ساخت توری حصاری بکار می‌روند، می‌توانند در اندازه‌های متفاوت باشد. این توری های  پرکاربرد به دو  روش دستی و ماشینی به تولید می‌رسند.

ارتفاع فنس ها بر اساس نیاز مشتری بوده و معمولاً از 0.5 تا ۳ متر و عرضه می‌شوند. قطر مفتول های استفاده‌ شده در ساخت توری و اندازه چشمه‌ها نیز دو ۲ عامل مؤثر بر وزن نهایی توری حصاری هستند.

به ‌طور کلی افزایش قطر محصول و یا به کاهش اندازه چشمه‌های آن وزن و توری را تحت ‌الشعاع قرار می‌دهد. قطعاً قیمت توری های حصاری نیز بر حسب وزن تعیین می‌شوند.

مهم‌ترین انواع فنس ها با نام فنس هاب زنجیری شناخته می‌شوند که دارای کاربرد گسترده‌ای هستند. دلیل نام‌گذاری این توری های حصاری عدم وجود تاروپود و همچنین بافت ویژه‌ای برای قرارگیری مفتول ها می‌باشد.

 مزایای استفاده از فنس چیست؟

توری های حصاری یا همان فنس ها که از جنس گالوانیزه و فولاد ضد زنگ هستند، می‌توانند در زمینه‌های مختلف مزایایی را به‌ همراه داشته باشند. استفاده از آلیاژهای ضد زنگ برای تولید این محصولات سبب شده تا دوام و استحکام آن‌ها تا حد چشمگیری افزایش پیدا کند.

توری های حصاری به‌ علت ضد زنگ بودن ضد زنگ بودن با قرار گرفتن در شرایطی که رطوبت زیاد است، دچار زنگ ‌زدگی نخواهند شد و کیفیت اولیه آن ‌ها کاملاً حفظ می‌شود. شایان ذکر است که قرار گرفتن یک  لایه فلز روی سطح  توری از مفتول گالوانیزه سبب افزایش استحکام آن‌ها می‌شود.

 کاربرد اصلی توری حصاری چیست؟

مقاومت بالای فنس ها دربرابر اکسید آهن، خوردگی و سهولت نصب این محصولات سبب شده تا کاربردهای گسترده‌ای داشته باشند. معمولاً از فنس ها به جهت تعیین مرز میان دو  محدوده استفاده می شوند.

استفاده از این توری حصاری  به ‌گونه‌ای است که مانعی در دید افراد ایجاد نمی‌کند. از جمله کاربردهای اصلی توری حصار ی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جدا کردن زمین‌های ورزشی از یکدیگر

جداسازی ورزشکاران و تماشاچیان در ورزشگاه ها

حفظ امنیت در منطقه‌ های مسکونی

عدم دسترسی به مکان‌های در حال ساخت

ساخت لانه برای حیوانات مختلف 

جلوگیری از ورود افراد به مکان‌های ممنوعه

حصارکشی اطراف زمین‌های کشاورزی

حفاظت از کارگران ساختمانی و جلوگیری از سقوط آن‌ها 

بکار بردن در منطقه‌های نظامی 

استفاده در مناطق  صنعتی

موارد بالا مهم‌ترین کاربردهای توری حصاری هستند اما این محصولات می‌توانند در زمینه‌های دیگر نیز استفاده شوند.لازم است بدانیم که این محصولات غالباً جهت پیشگیری از ورود اشخاص متفرقه به یک  منطقه مورد استفاده قرار می گیرند.