0سبد خرید
02166680105با ما تماس بگیرید:
کاربرد و فرآیند تولید توری


توری جزو محصولات کاربردی است که استفاده از آن به ‌وفور در زمینه های مختلف مشاهده می‌شود. این محصول در انواع مختلفی به تولید می‌رسد. همچنین ممکن است که روش و فرآیند تولید آن نیز در هر مدلی متفاوت باشد.

می‌توان گفت که تولید توری ها در دو روش اتوماتیک و یا دستی صورت می‌گیرد و باعث شده تا ویژگی و کاربرد آن‌ها از یکدیگر متفاوت شود. ما در این مطلب قصد داریم در مورد کاربرد و فرآیند تولید توری توضیحاتی را بیان کنیم. به ‌همین خاطر نیز پیشنهاد می‌شود که حتما در ادامه با ما همراه باشید.

توری ها از نظر جنس، ابعاد، کاربرد و همچنین میزان مرغوبیت در دسته‌ بندی‌هایی قرار می‌گیرند و می‌توانند برای استفاده‌های گوناگون نقش مهمی را ایفا کنند.

آشنایی با فرآیند تولید و همچنین اطلاع از کاربرد هر یک از مدل‌ها به شما کمک کرده تا بتوانید بر اساس نیاز خود بهترین محصول مناسبی را تهیه کنید. مجموعه آهنیست سالیان زیادی است که در زمینه عرضه آهن ‌آلات و مقاطع مختلف به فعالیت می‌پردازد.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ورق، قیمت نبشی، قیمت روز تیرآهن و ... به سایت ما مراجعه کرده و همچنین برای خرید این محصولات، با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

فرآیند تولید انواع توری به چه شکل است؟

کسب اطلاعات کافی درمورد فرایند انواع توری ها که در بازار موجود هستند به شما کمک خواهد کرد تا به‌طور کامل با ویژگی ها و کاربرد محصولات آشنا شده و بتوانید انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.

درواقع عدم اطلاعات کافی در مورد توری های مختلف باعث شده تا شما محصول مناسبی را انتخاب نکرده و نتوانید به ‌درستی از آن استفاده کنید. لازم است بدانید که این محصولات در مدل‌های بسیار متنوعی به تولید می‌رسند که ازجمله رایج‌ترین آن‌ها می‌توان به گابیون، توری مرغی و مدل بسته‌ بندی اشاره کرد.

فرآیند تولید هر یک از این محصولات به یکدیگر شبیه نبوده و کاملاً متفاوت است. ما در ادامه به بررسی روش‌های اتوماتیک و دستی می‌پردازیم سپس در خصوص تولید هر یک از مدل‌های توری توضیحاتی را به شما ارائه می‌دهیم.


استفاده از روش اتوماتیک برای تولید توری


برای استفاده از روش اتوماتیک حتما به مفتول‌های گالوانیزه احتیاج است.این محصولات را می‌توان در ضخامت‌های متفاوتی تهیه نمود. شایان‌ذکر است که مفتول ها بر اساس سفارش مشتری با میزان استحکامی که مدنظر دارند، تولید و عرضه می‌شود.

به‌ علت این‌ که بسته‌بندی مفتول‌های گالوانیزه به شکل قرقره ای است، دارای انحنایی هستند که می‌توان به‌راحتی با استفاده از دستگاه‌های مخصوص آن‌ها را صاف کرد.

همچنین در صورت نیاز و می‌توان مفتول ها را روکش‌دار نمود. در حقیقت با استفاده از روکش‌های مخصوص دیگر نیاز نیست تا در مرحله آخر این محصولات را رنگ‌آمیزی کرد.

جهت جلوگیری از باز شدن مفتول آن باید با استفاده از یک سیم‌چین اتوماتیک آن‌ها را محکم کرد.


فرآیند تولید توری با روش دستی چگونه است؟


در خصوص کاربرد و فرآیند تولید توری باید بگوییم که این کار می‌تواند به شکل دستی نیز انجام گیرد. البته که این معنا نیست که برای تولید این محصول حتما باید دخالت دست وجود داشته باشد.

برای این کار یک الی دو نفر توسط یک موتور الکتریکی مفتول ها را روی یک قالب مخصوص می‌پیچانند و فردی که وظیفه بافتن تور را به‌عهده دارد، موتور را روشن کرده و سپس عملیات تولید توری شروع می‌شود.


بررسی کاربرد و فرآیند تولید انواع توری


کاربرد و فرآیند تولید انواع توری به شرح زیر است:

تولید توری بسته بندی


این توری ها متشکل از مدل پیازی و بسته بندی هستند که به جهت جلوگیری از بروز خسارات به محصولات عملکرد مناسبی دارند. برای تولید این توری ها از مفتول بسیار با کیفیت استفاده می شود.


فرایند تولید و کاربرد توری گابیون


مفتولی که برای تولید آن مورد استفاده قرار می گیرد، گالوانیزه گرم میباشد. جهت جلوگیری از ریزش سنگ روی جاده ها توری گابیون مورد استفاده قرار می گیرد. بسته‌بندی این توری ها به گونه ای است که در لایه فشرده با وزن حداکثر ۸۰۰ کیلوگرم و ارتفاع یک متر انجام میگردد.


فرایند تولید توری مرغی


توری مرغی در اندازه های استاندارد تولید میشود. مفتول مورد استفاده این توری گالوانیزه گرم و سرد است. نمونه هایی که از گالوانیزه سرد تولید می شوند، از کشور چین وارد کشور ما شده و دارای وزن سبکی هستند.

سخن پایانی


ما در این مطلب در مورد کاربرد و فرایند تولید توری صحبت کردیم تا شما عزیزان بتوانید با کسب اطلاعات لازم، بهترین انتخاب را داشته باشید. البته که توری ها در نمونه های متنوع تری وجود دارند و ما در این مطلب به چند نمونه از کاربرد ترین مدل ها اشاره کردیم.