0سبد خرید
02166680105با ما تماس بگیرید:
پروفیل لنگه دری چیست ؟

پروفیل لنگه دری به عنوان یکی از پرکاربرد ترین پروفیل های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. برای بررسی بهتر این موضوع با ما همراه باشید.

پروفیل های لنگه دری جزء انواع پروفیل های مورد استفاده در درب و پنجره است. می توانید با توجه به چهار چوب از پروفیل های لنگه دری استفاده نمایید. این پروفیل ها با نام پروفیل ۵۰۸ نیز شناخته می ‌شود. اگر قصد ساخت و طراحی درب و پنجره های فولادی را دارید، می توانید از انواع پروفیل های سپری، پروفیل کلافی، پروفیل لنگه دری و زهوار استفاده نمایید.

کاربرد های پروفیل لنگه دری

قیمت آهن آلات و فولاد تحت تاثیر قیمت ارز ها قرار گرفته است و به صورت عرضه و تقاضا در بازار معامله می ‌شود. اگر قصد خرید پروفیل لنگه دری را دارید، می توانید جهت استعلام قیمت محصول مورد نظر به سایت آهنیست مراجعه کرده و با کارشناسان فنی سایت تماس حاصل نمایید.

برای ساخت پروفیل لنگه دری از ورق های سیاه فولادی استفاده می شود. در ابتدا مواد اولیه از غلتک عبور کرده به فرم مورد نظر برش داده می‌ شود. می ‌توانید پروفیل لنگه دری را در بلوک های فلزی نیز در داخل کوره فرستاده و با رسیدن به دمای مورد نظر از روش نورد گرم برای تغییر شکل استفاده نمایید. پس از آن وارد مرحله غلتک شده و پس از سرد شدن برای بازپخت مراحل تکرار می شود.

پروفیل های لنگه دری در کارخانه های فولاد سازی جهان پروفیل پارس، فولاد علویجه، فولاد لوله پروفیل گل نرده و پروفیل فولادی اصفهان تولید می شود. می توانید تمامی این محصولات را از طریق فروشگاه آنلاین آهنیست تهیه نمایید.

برای اطلاع از قیمت روز پروفیل به آهنیست مراجعه کنید.

انواع پروفیل لنگه دری

  • پروفیل فولادی

پروفیل های فولادی مقاومت بالایی در برابر ضربه و رنگ پذیری داشته و به دلیل استحکام و مقاومت آن در برابر خوردگی، مورد استفاده افراد قرار می گیرد. این محصول به عنوان پرکاربرد ترین و پرفروش ترین پروفیل های روز جهان شناخته می شود.

جهت بررسی موارد تخصصی تر برای محاسبه وزن پروفیل لنگه دری، نحوه ساخت تخصصی لبه ‌های پروفیل و غیره به سایت آهنیست مراجعه کرده و در صورت نیاز با کارشناسان فنی تماس حاصل نمایید.

  • پروفیل چوبی

پروفیل های لنگه دری چوبی وجود دارد که به عنوان عایق صوتی و حرارتی به شمار می رود. این پروفیل در مقابل ضربه و فشار مقاومتی نداشته و اگر آتش سوزی ایجاد شود، شعله باعث آتش گرفتن پروفیل های چوبی می شود.

در زمان استفاده از پروفیل لنگه دری چوبی، در صورت ورود باران و رطوبت دچار پوسیدگی و موریانه شدن قسمت های از پروفیل چوبی می شود. توجه نمایید که باید همه ساله به صورت جدی پروفیل لنگه دری چوبی را عایق کاری نمایید.

  • پروفیل آلومینیومی

پروفیل های آلومینیومی به عنوان ارزان ترین و پرطرفدار ترین پروفیل های لنگه دری محسوب می شود که در مقابل رطوبت مقاومت بالایی داشته و از ظرافت و زیبایی قابل توجهی برخوردار است. برای طراحی این محصول از آلیاژ آلومینیوم استفاده می شود.

اگر قصد خرید انواع آهن آلات مانند انواع میلگرد، تیرآهن، انواع پروفیل، نبشی، ناودانی و ورق های کاربردی را دارید، به سایت فروشگاه آهنیست مراجعه کرده و یا با شماره تماس های شرکت در ارتباط باشید.

  • پروفیل کامپوزیتی

نوع دیگری از پروفیل ها با نام پروفیل کامپوزیتی شناخته می شود. این پروفیل ها به مقاومت آن در برابر نور خورشید مشهور هستند و در برابر تابش مستقیم نور خورشید دچار پوسیدگی نمی شود. پروفیل های لنگه دری کامپوزیتی را می‌ توانید با تنوع بالا خریداری کرده و تنوع محصولی بیشتری نسبت به پروفیل های آهنی و چوبی دارد.

پروفیل لنگه کامپوزیتی قیمت مقرون به صرفه داشته و از ایمنی بالایی برخوردار است. به دلیل وزن سبک و نصب آسان آن مورد توجه پیمانکاران قرار گرفته است. این محصول عایق صوتی و حرارتی بوده و عملکرد مناسبی در برابر مصرف انرژی خواهد داشت.

جمع بندی

در این بحث به صورت تخصصی به بررسی پروفیل لنگه دری پرداختیم. سعی داشتیم از نقطه نظر های مختلف این پروفیل را مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه به انواع پروفیل لنگه دری پرداخته و توضیحات مشابهی ارائه دادیم. در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع پروفیل و مقاطع فلزی دارید، به سایت آهنینیت مراجعه نمایید. همچنین می توانید در این سایت استعلام قیمت محصولات فلزی و فولادی و قیمت پروفیل علویجه نمایید.

مطالب مرتبط :

قمیت ناودانی

قیمت تیرآهن اصفهان

قیمت میلگرد آجدار