0سبد خرید
02166680105با ما تماس بگیرید:
فرق تیرآهن اصفهان با تیرآهن یزد

کارخانه های تولد فولاد هر کدام ویژگی های شاخصی دارند و با توجه به کیفیت، استحکام و تنوع محصولات خریداری می شوند. با ما باشید ضمن بررسی صنایع فولادی کشور، به بررسی تفاوت و فرق تیرآهن اصفهان با تیرآهن یزد بپردازیم.

فرق تیرآهن اصفهان با تیرآهن یزد

تیرآهن یزد و تیرآهن اصفهان هرکدام ویژگی‌ های خاص خود را داشته و با توجه به ویژگی های آن در بازار عرضه می شود و شما با توجه به خصوصیات و ویژگی های آن می توانید استعلام قیمت کرده و خریداری نمایید.

بیشتر بدانید : قیمت روز تیرآهن اصفهان 

تیرآهن یزد

یکی از قطب های تولید آهن در جنوب ایران، استان یزد بوده که قطعات فولادی با کیفیت تولید و به بازار داخلی و خارجی کشور صادر می کند. این کارخانه در سال ۱۳۷۴ ساخته شده و توانسته محصولات عمده ‌ای از فولاد کشور را تامین نمایند. در حال حاضر استان یزد توانایی عرضه بیش از ۱۲ نوع محصول فولادی را دارد و توانسته در این زمینه بسیار برجسته ظاهر شود.

تیرآهن فولادی اصفهان

شرکت ذوب آهن اصفهان جز قدیمی ‌ترین، باکیفیت ترین و بزرگ ترین تولید کننده تجهیزات فولادی در ایران بوده و تمامی محصولات خود را با کیفیت عالی و تنوع محصولات زیاد به بازار عرضه می نماید. جهت بررسی ویژگی های تیرآهن و محصولات فولادی ذوب آهن اصفهان و شرکت فولاد یزد می‌ توانید به سایت آهنیست مراجعه نمایید.

مشخصات ظاهری تجهیزات فولادی

در ابتدا باید مشخصات ظاهری تجهیزات فولادی را در نظر داشته باشید. تجهیزات فولادی اصفهان در انواع بال پهن و بال کوتاه طراحی می ‌شود و کاربران با توجه به انواع آن می توانند خریداری نمایند. همچنین بر روی تیرآهن های ذوب آهن اصفهان، برند این کارخانه هک شده است که محصول آن قابل تشخیص و متمایز با محصولات دیگر کارخانجات صنعتی کشور باشد.

وزن تیرآهن اصفهان و یزد

یکی دیگر از مسائل حائز اهمیت وزن تیرآهن ها است که عامل موثری برای تعیین تکلیف قیمت فولاد خواهد بود. وزن تیرآهن ذوب آهن اصفهان با توجه به تکنولوژی و تجهیزات به کار رفته بیشتر از تیرآهن یزد بوده و هزینه بیشتری باید در زمان خرد پرداخت نمایید.

در نظر داشته باشید وزن هر دو تیرآهن با توجه به استاندارد های جهانی تولید می شود.در ادامه به فرق تیرآهن اصفهان با تیرآهن یزد می پردازیم.

بیشتر بدانید : قیمت تیرآهن

تنوع سایز تیرآهن ها

تیراهن های تولید شده در استان یزد بیشتر در سایز های ۱۴ و ۱۶ تولید می ‌شود اما کارخانجات تولید ذوب آهن اصفهان دارای خط تولید فولاد سایز ۱۲ الی ۳۰ بوده و با توجه به نیاز خود می توانید تیر آهن با ابعاد متناظر خود را خریداری نمایید.

یکی از مجموعه های معتبر جهت خرید تیرآهن، مجموعه آهنیست بوده که محصولات خود را با کیفیت برتر از تمام کارخانه جات فولاد کشور برای کاربران ارائه می نماید. شما با مراجعه به مجموعه آهنیست می توانید فولاد مدنظر خود را با توجه به نیاز خود را خریداری نمایید. همچنین امکان مقایسه قیمت و تفاوت های انواع محصولات فولادی کارخانه های کشور در این سایت وجود دارد.

تفاوت قیمت تیرآهن های یزد و اصفهان

یکی از موارد مهم برای خریداران تیرآهن، قیمت آن ها است. قیمت تیرآهن ها با توجه به کیفیت و وزن تیرآهن ها در نظر گرفته می شود. معمولاً قیمت تیرآهن های اصفهان نسبت به تیرآهن های یزد بیشتر بوده و از تکنولوژی متفاوتی در ساخت آن استفاده می شود. در نظر داشته باشید تیرآهن استان اصفهان با آخرین استاندارد های حال حاضر جهان تولید می شود و کیفیتی به مراتب بالا تر از تیرآهن یزد خواهد داشت.

سخن آخر

بحث امروز ما در مورد فرق تیرآهن اصفهان با تیرآهن یزد بود. سعی کردیم در ابتدا به دو کارخانه و قطب صنعتی تولید فولاد در کشور ایران اشاره نماییم و معرفی کوتاهی داشتیم. در ادامه مشخصات ظاهری و وزن تنوع سایز و قیمت تیرآهن های یزد اصفهان پرداختیم. اگر قصد خرید تجهیزات فلزی و تیرآهن، میلگرد، قوطی و پروفیل نبشی، ناودانی و ورق های فلزی در ابعاد مد نظر خود را دارید، می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت تجهیزات فولادی به سایت آهنیست مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید.

در این مجموعه انواع تیرآهن های سبک و سنگین اصفهان، تبریز، قزوین، یزد، خوزستان و غیره به فروش می رسد. امیدواریم مطالب بررسی شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد. با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط :

قیمت روز پروفیل

قیمت روز میلگرد

سوال

آیا تیرآهن اصفهان و تیرآهن یزد از نظر استانداردهای تولید تفاوت دارند؟

بله، تیرآهن اصفهان و تیرآهن یزد ممکن است از نظر استانداردهای تولید تفاوت‌هایی داشته باشند. تیرآهن اصفهان معمولاً مطابق با استانداردهای بین‌المللی و ملی تولید می‌شود، در حالی که تیرآهن یزد نیز استانداردهای ملی را رعایت می‌کند اما ممکن است به دلایل تولید محلی، تفاوت‌هایی در مشخصات فنی داشته باشد.

آیا تیرآهن اصفهان بهتر از تیرآهن یزد است؟

در مجموع، هر دو نوع تیرآهن از نظر کیفیت و استانداردهای تولید قابل اعتماد هستند. تیرآهن اصفهان به خاطر استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و ماشین‌آلات مدرن در تولید، ممکن است در برخی ویژگی‌های فنی از تیرآهن یزد پیشی بگیرد. اما تیرآهن یزد نیز دارای کیفیت مطلوب و استانداردهای قابل قبولی است.

کدام یک از تیرآهن‌ها برای پروژه‌های بزرگ‌تر مناسب‌تر است؟

برای پروژه‌های بزرگ و حساس، تیرآهن اصفهان به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و تضمین کیفیت بالاتر، ممکن است گزینه مناسب‌تری باشد. تیرآهن یزد نیز به عنوان یک گزینه خوب برای پروژه‌های مختلف معرفی می‌شود، اما انتخاب نهایی باید بر اساس نیازهای خاص پروژه و مشخصات فنی باشد.