0سبد خرید
02166680105با ما تماس بگیرید:
ورق آلومینیوم رنگی

آلومینیوم از آن دسته محصولاتی است که برای صنایع مختلف جایگاه ویژه‌ای را دارد. چراکه می‌توان با استفاده از آن برای تولید محصولات مختلفی اقدام کرد. این محصول دارای نمونه‌های مختلفی بود که از جمله جذاب‌ترین و پرکاربردترین آن‌ها می‌توان به آلومینیوم رنگی اشاره کرد.

این محصول علاوه‌بر این‌که دارای ظاهری مناسب بوده و می‌تواند برای کارهای تزیینی انتخاب مناسبی باشد، دربرابر عواملی نظیر خوردگی و ساییدگی و همچنین رطوبت نیز مقاومت خوبی را از خود نشان می‌دهد.

ما در این مطلب قصد داریم در مورد مواد آلومینیوم رنگی ویژگی‌ها و کاربرد آن توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. بنابراین پیشنهاد می‌شود که حتماً در ادامه با ما همراه باشید.

 مجموعه آهنیست که با داشتن چندین سال سابقه در زمینه عرضه و فروش آهن‌آلات صنعتی و ساختمانی، می‌تواند به ‌منظور خرید و قیمت ورق آلومینیمی ناودانی و میلگرد به شما کمک کند.

چنانچه می خواهید در مورد قیمت روز میلگرد، قیمت ورق و سایر محصولات به صورت روزانه مطلع شوید، سایت ما به شما کمک خواهد کرد.

خرید ورق آلومینیوم رنگی

امروزه شاهد افزایش تقاضا برای خرید آلومینیوم رنگی هستیم. زیرا این محصول از هر نظر مورد تأیید قرار گرفته و می‌تواند انتخاب مناسبی جهت پروژه‌های ساخت ‌و ساز و انواع صنایع باشد.

خرید این محصول مزایای متعددی را به‌ همراه دارد. به‌ عنوان مثال این  نوع ورق ها دارای انعطاف بالایی بوده و می‌توان به ‌راحتی آن‌ها را شکل داد.

مواد آلومینیوم رنگی به‌گونه‌ای در نظر گرفته شده‌اند تا بتوانند در برابر هر نوع عاملی نظیر رطوبت، نوسانات دما، خوردگی و سایش مقاومت داشته و هیچگونه آسیبی نبینند.

همچنین وزن پایین این محصولات باعث افزایش کاربرد آن‌ها نسبت ‌به سایر آهن آلات صنعتی می‌شود. این نوع ورق‌ها با استفاده از رنگ الکترو استاتیک پوشیده می‌شوند.

چنانچه شما برای پروژه‌های خود این محصول را انتخاب کنید، بدون شک و می‌توانید سالیان زیادی بدون هیچ ‌گونه مشکلی در ظاهر آن از کیفیت بالای این فلز بهره‌ مند شوید.

 

بررسی کاربرد ورق آلومینیوم رنگی 

 در بخش قبلی نیز  اشاره کردیم که وجود مواد آلومینیوم رنگی منحصر به ‌فرد و همچنین ساختار ظاهری این فلز صنعتی سبب شده تا استفاده آن گسترده شود. ازجمله رایج‌ترین کاربردهای آلومینیوم رنگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 صنعت ساختمان‌ سازی 

 در صنعت ساختمان ‌سازی و پروژه‌های معماری استفاده از ورق آلومینیوم رنگی بسیار رایج است. همچنین برای ساخت پل، درب گاراژ، ساخت سایبان و  کابینت‌های آشپزخانه نیز این محصول کاربرد دارد.در ابتدای مطلب نیز به این موضوع اشاره کردیم که بکار بردن این محصول علاوه‌بر بهره‌مندی از استحکام بالا و مقاومت آن، برای موارد تزیینی نیز می‌باشد.

 صنایع لوازم خانگی

 از آلومینیوم رنگی جهت تولید روکش‌های مناسب برای بدنه لوازم خانگی در کل جهان استفاده می‌شود. بهره‌مندی از ظاهر زیبا، انعطاف بالا و همچنین فرم پذیری آلومینیوم رنگی جزو مهم‌ترین عللی است که باعث شده این محصول در صنایع لوازم خانگی نیز جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

صنعت خودروسازی 

صنایع خودروسازی و حمل‌ونقل نیز اهمیت زیادی به استفاده از ورق آلومینیوم رنگی می دهد. این محصول به دلیل این‌ که در برابر عوامل مختلف مقاوم است، می‌تواند گزینه ای هوشمندانه جهت طراحی قسمت‌های بیرونی ماشین‌آلات و اکثر وسایل نقلیه به حساب بیاید.

 صنعت بسته‌بندی

 برای ساخت انواع قوطی‌ها و همچنین ظروف مختلف، بکار بردن آلومینیوم رنگی می‌تواند بسیار مفید واقع شود. وجود این محصول در صنایع بسته ‌بندی تحول بزرگی را ایجاد کرده‌است و باعث شده تا بتوان بسته‌بندی‌هایی را در سطح کیفی بالا به تولید رساند.

مواردی که باید برای خرید ورق آلومینیوم رنگی به آن توجه کنید!

 برای خرید ورق آلومینیوم رنگی توجه به موارد زیر به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید طبق انتظار خود برای پروژه‌ای که مد نظر دارید، این محصول را به ‌درستی انتخاب کنید:

استفاده از آلیاژ مخصوص

مواد آلومینیوم رنگی 

ضخامت عرض

وجود استانداردها 

وزن آلومینیوم 

قیمت ورق  آلومینیوم رنگی

 آلومینیوم رنگی چه ویژگی‌هایی دارد؟

 می‌توان گفت که به ویژگی‌های ورق آلومینیوم رنگی این است که بسیار سبک بوده و مقاومت آن در برابر اکسید آهن بالاست. همچنین انعطاف این ورق آلومینیومی بالا بوده و می توان آن را به هر شکلی درآورد. 

سخن پایانی

ورق آلومینیوم رنگی از جمله آهن آلات صنعتی بوده که می توان در کنار بهره مندی از کیفیت بالای آن در زمینه های مختلف، از ظاهر زیبای آن نیز جهت جنبه های تزیینی استفاده کرد.همچنین می توانید برای مشاهده و اطلاع از قیمت آهن، قیمت پروفیل و قیمت نبشی را از وب سایت آهنیست بررسی کنید.